چگونه محصولات خود را در اينستاگرام بفروشيم

۶۳ بازديد

چگونه محصولات خود را در اينستاگرام بفروشيم

با ايجاد فروشگاه آنلاين در اينستاگرام، مردم مي توانند محصولات شما را مستقيماً از عكس ها و ويديوهاي شما خريداري كنند. درباره اينكه چگونه مي توانيد مردم را براي خريد پيشنهادات خود ترغيب كنيد، بيشتر ياد بگيريد. با اين چند نكته، مي توانيد بهتر محصولات خود را در اينستاگرام در معرض ديد ديگران قرار دهيد و آنها را معرفي كنيد.

در يك نظرسنجي كه توسط شركت فيسبوك انجام شد، 81 درصد از پاسخ دهندگان گفتند كه اينستاگرام به آنها كمك مي كند تا در مورد محصولات و خدمات بصورت بهتر و سريعتر اطلاعات لازم را كسب كنند. در اين مقاله سعي داريم چند نكته كليدي براي شما بيان كنيم تا با رعايت آنها بتوانيد به كسب و كار خود رونق دهيد. شما مي توانيد محصول خود را به طور مداوم در پست هاي خود نشان دهيد تا مردم بتوانند در مورد محصولات شما در اينستاگرام اطلاعات كسب كنند. با استفاده از خدمات irpanel ميتوانيد از پيشرفت پيج اينستاگرام خود مطمئن شويد.

  1. هميشه سعي كنيد محصولات خود را در غالب پست به ديگران نشان دهيد.

پست‌هايي در مورد محصولات خود با سرعتي منظم، مانند يك روز مشخص از هفته، ايجاد كنيد تا دنبال كنندگان شما عادت كنند كه به طور منظم به محصولات شما نگاه كنند.

  1. فرآيند ايجاد محصولات خود را آشكار كنيد.

فالوورهاي خود را با استفاده از داستان ها به قسمت پشت صحنه كار ببريد تا كارهاي سختي را كه براي ساخت محصولات شما انجام مي شود ببينيد.

  1. تمام تغييرات محصولات خود را نشان دهيد.

تمام گزينه هاي محصول خود را نمايش دهيد تا مشتريان شما بتوانند انتخابي از رنگ ها، اندازه ها و انواع مواد مختلف را داشته باشند.

  1. نكات برجسته داستان را براي محصولات مختلف ايجاد كنيد.

استوري هاي شما پس از 24 ساعت پاك خواهند شد، اما مي‌توانيد استوري ها را در قسمت هايلايت ذخيره كنيد. در هر هايلات نسبت به موضوع آن استوري ها را ذخيره كنيد تا كاربران در زماني كه به آنها نياز دارند به راحتي آنها را پيدا كنند.

  1. از پس زمينه استفاده كنيد.

به اين فكر كنيد كه چه رنگ ها و بافت هايي به برجسته و ديده شدن محصولات شما كمك مي كند، مانند ديوارهاي سفيد يا طرح دار. شما فقط مي توانيد از يك تكه پارچه و كاغذ به عنوان پس زمينه خود استفاده كنيد. براي انجام اينكار نياز به هزينه سنگين نداريد و مي توانيد از چيزهاي دم دستي استفاده كنيد.

  1. عكس‌ها و ويديوهايي را كه مشتريانتان با محصولاتتان پست كرده‌اند به اشتراك بگذاريد.

وقتي مشتريان محصول شما را در عكس‌ها و ويديوها برچسب‌گذاري مي‌كنند، از آن‌ها اجازه بگيريد تا آن را در حساب كسب‌وكارتان به اشتراك بگذارند.

  1. آموزش هايي در مورد روش هاي مختلفي كه مردم مي توانند از محصول شما استفاده كنند ايجاد كنيد.

از داستان ها براي ايجاد يك راهنماي گام به گام يا اشتراك گذاري ويديوهاي طولاني تر در IGTV استفاده كنيد.

  1. تعامل را با فالوورهاي خود بيشتر كنيد.

از برچسب سؤال در استوري هاي خود استفاده كنيد تا سؤالات مربوط به محصولات خود را باز كنيد. به اين ترتيب، مردم مي توانند اطلاعات بيشتري در مورد محصولات شما بياموزند و از خريد مطمئن شوند.

فروش محصولات در اينستاگرام با رعايت 4 نكته:

در يك نظرسنجي كه توسط فيس بوك، شركت انجام شد، 83 درصد از پاسخ دهندگان مورد بررسي گفتند كه اينستاگرام، اولين پلتفرم بصري، به آنها كمك مي كند محصولات و خدمات جديد را كشف كنند. به همين دليل است كه حتي بزرگترين شركت هاي تجاري و صنعتي در اينستاگرام به تبليغ و نمايش محصولات خود تمركز كرده اند. تگ هاي محصولات اينستاگرام به آنها كمك مي كند تا اين كار را راحت تر انجام دهند و در عين حال فروش خود را افزايش دهند.

در واقع در بسياري از موارد هدف آنها اين است كه: با ورود افراد به اينستاگرام آنها را به وب‌سايت خود هدايت كنند. اين يك راهكار عالي و رايگان براي افزايش بازديدكنندگان سايت و در نتيجه فروش بيشتر مي باشد. در واقع بهتر است براي فروش محصولات خود با استفاده از اينستاگرام، برچسب‌هاي محصول را به عكس‌ها يا ويديوهاي خود در پست و استوري خود اضافه كنيد. افراد با ضربه زدن روي محصول مي توانند نام محصول و قيمت آن را مشاهده كنند. به مشتريان خود بگوييد كه مي توانند مستقيماً از حساب تجاري شما خريد كنند. به عنوان مثال، يك استوري بسازيد و به دنبال كنندگان خود بگوييد كه اكنون مي توانند محصولاتي را كه مي بينند در اينستاگرام خريد كنند.

  • بيش از يك محصول را در يك پست تگ كنيد، با نمايش چندين محصول چشم نواز تأثير بگذاريد و توجه افراد را جلب كنيد. شما مي توانيد با ترفندهاي خاص قبل از ارائه محصولات حس كنجكاوي فالوورهاي خود را بالاتر ببريد مانند؛ نماهايي از محصول خود را بدون نشان دادن كامل آن نشان دهيد. مانند عكسبرداري از زواياي مختلف بدون نمايش كامل آن.
  • حتما از برچسب شمارش معكوس در استوري هاي خود استفاده كنيد. تاريخ عرضه محصول خود را با استفاده از برچسب شمارش معكوس اعلام كنيد، كه با ضربه زدن در هنگام ويرايش استوري هاي خود مي توانيد آن را پيدا كنيد. از فالوورهاي خود بخواهيد روي Remind me ضربه بزنند تا بدانند بالاخره روز كي فرا مي رسد يا شمارش معكوس را در استوري خود به اشتراك بگذارند. محصولات را در روز عرضه براي فروش در دسترس قرار دهيد. فراموش نكنيد كه به مشتريان خود يادآوري كنيد كه مي توانند بلافاصله با يك تماس ساده مانند «براي خريد ضربه بزنيد» در عنوان پست خريد كنند.
  • براي پاسخگويي به سوالات حتما لايو برگزار كنيد. از ويژگي Live در استوري خود استفاده كنيد تا لحظه اي را كه محصول جديد خود را براي آنها در دسترس قرار داده ايد به دنبال كنندگان خود نشان دهيد و به سؤالات مشتري در مورد محصول جديد در كوتاه ترين مدت پاسخ خواهيد دهيد.
  • براي معرفي محصول خود يك هشتگ ايجاد كنيد. مي تواند به سادگي #نام محصول شما باشد. فالوورهاي خود را تشويق كنيد هنگام سفارش محصول در روز عرضه از هشتگ استفاده كنند تا بتوانيد بعداً آن را در حساب تجاري خود به اشتراك بگذاريد.

5 ترفند اينستاگرام براي ترغيب كاربران براي خريد محصولات

در يك نظرسنجي كه توسط شركت فيسبوك انجام شد، 80 درصد از پاسخ دهندگان مورد بررسي گفتند كه از اينستاگرام براي تصميم گيري در مورد خريد يا عدم خريد استفاده مي كنند. اين پنج نكته را امتحان كنيد تا مردم را به سمت خريد محصولاتتان سوق دهيد.

  • چندين پست براي محبوب ترين محصولات خود ايجاد كنيد.

اطلاعات آماري را بررسي كنيد و معيارهايي مانند بازديدهاي محصول را مشاهده كنيد تا بدانيد كه افراد دنبال كننده شما با كدام محصولات شما بيشتر درگير بوده اند. براي ايجاد اطمينان در خريد، چه در پست و چه در استوري، پست هاي بيشتري براي آن محصول ايجاد كنيد.

  • دعوت به اقدام را در كپشن خود بگنجانيد.

افزودن يك فراخوان براي اقدام كه افراد را وادار به انجام كاري مي‌كند، مانند «براي خريد ضربه بزنيد» در زيرنويس‌هاي شما، به طور مؤثري به فالوورهاي شما براي خريد يادآوري مي‌كند.

  • يك فروش يا تبليغ منحصر به فرد ايجاد كنيد.

در مدت زمان محدود، با تبليغ و تخفيف يا فروش ويژه در اينستاگرام مي توانيد احساس فوريت را بين افراد ايجاد كنيد و مردم را به خريد ترغيب كنيد.

  • به طور منظم محصولات خود را معرفي كنيد.

خريداران ممكن است مدتي طول بكشد تا تصميم به خريد بگيرند، بنابراين به طور مرتب محصولات خود را در پست هاي خود قرار دهيد تا آنها را در ذهن خود نگه داريد.

  • تبليغ يك محصول توسط افراد معروف

از چهره هاي عمومي گرفته تا هنرمندان تا كارآفرينان، سازندگان سنگ بناي جوامع اينستاگرام هستند. مشاهده اينكه يك فرد معروف از محصولات خاصي استفاده مي كند مي تواند علاقه دنبال كنندگان آنها را به اين موارد برانگيزد، بنابراين اين راه نيز يكي از بهترين روش هاي فروش بالا محصولات به حساب مي آيد.

 

https://giphy.com/channel/HamidGuevar2

https://3dwarehouse.sketchup.com/user/222b83de-74ae-4fdd-96ee-ca8789ee6766/Hamid-G

https://www.fanfiction.net/u/15436170/

https://seekingalpha.com/user/56582264/comments

https://www.spreaker.com/user/16562256

https://justpaste.it/4qryw

https://www.atlasobscura.com/users/hamidguevar2

https://trello.com/hamidguevar2

https://www.blogtalkradio.com/hamidguevar2

https://gitlab.com/HamidGuevar2

https://www.viki.com/users/hamidguevar2_755/about

https://visual.ly/users/hamidguevar2/portfolio

https://speakerdeck.com/hamidguevar2

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد